Ensam hemma..

Då va man hemma i Örebro igen.. jag kan inte me ord beskriva hur mycke jag saknar tobben.. de blir värre å värre för varje gång vi måste skiljas.. Om två veckor ska vi cs igen, å jag vet att de går fort, men just nu känns de som de e flera år till nästa gång. Åh, va jag längtar tills vi kan flytta ihop å cs varje dag!!

Helgen har varit bra! Tobbens band kom tyvärr inte vidare, men dom spelade riktigt bra ändå tycker jag. =)

Nä, nu ska jag lägga mej å kolla på tv. De e Johan Falk på fyran, så jag tänkte somna framför den. Jag tycker att Johan Falk filmerna e väldigt bra, men så synd att han som spelar Johan Falk e en sån dålig skådis! Stör mej hela tiden på honom! Men som sagt, filmerna e bra så jag kan koppla bort de. =)

Nu, sova!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

blir du ensam nästa helg...är det bara höra av dig när du har tråkigt. Jag kan spela lite luftgitarr så kanske du inte saknar tobben samma mycket=)

2010-01-25 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test