Fredag

Idag e de freda, för er som inte visste de. =) jag sitter hemma hos tobbe nu å väntar på att klockan ska bli 17.00. Då ska tobbe å hans band va me i lokalradion. Så man kan säga att jag har en lokalkändis till pojkvän. =D

Men han e ganska tråkig. Förut frågade jag honom om han ville spekulera me mej om vart jag kanske hamnar på praktiken. Han va måttligt road. När jag sen frågade om han istället ville diskutera va jag ska ha på mej på examen, satte han på musik.. på hög volym..

Så kul e de att va ihop me en kändis.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

åå, typiskt kändisar, dom blir så stroppiga =)vem vill inte disskutera världsviktiga frågor??? Var man ska jobb är visst inte heller intrssant, inte ens för en brevbärare...

2010-01-22 @ 19:24:27
Postat av: Torsken

på tal om examen så tycker jag att vi måste planer mer med upplägget av låter etc, så det e klart innan påsklovet!

2010-01-22 @ 21:41:06
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test