Julpyssel

Min syster Tina älskar att pyssla. Hon skyller alltid på att de e barnen som vill, men i slutändan sitter hon alltid själv å grejjar för barnen e inte alls lika intresserade. =P
Iaf, i år hade hon gjort ett tomteland å ett snögubbeland me tågbana imellan så dom kunde besöka varandra. Jag tog kort på detta, men har glömt att visa de. Ja vet, julen e över sen länge, men jag vill visa de för att jag blev impad över syrran. =)


Tomteland


Tågbana


Snögubbeland


Närbild på snögubbar me halsdukar å öronmuff

Japp, hon e duktig hon. Hon fick allt tålamod som finns tror jag, för jag har då inget. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha! Fint med tågbanan :)

2010-01-31 @ 20:51:11
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: ida

vist har vi pyslat fint) men alvarligt åsnor gå vel inte så fort ijalafal oster;)

2010-02-02 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test