Kalasande

I två dar har de varit kalas. I söndas va de julkalas hos mor å far, två av mina syskon me deras familjer plus min morbror, moster å kusin me barn va där, de va riktigt trevligt. Jag firar aldrig jul ihop me mina äldre syskon, så vi brukar ses efter julhelgen, så även i år.
Å igår åkte jag, mor, far å lillebror till min syster i Bankeryd, hon fyllde år på julafton så vi firade henne igår. De va jättemysigt å roligt! Sen på vägen hem åkte vi förbi min bror å grattade hans fru som fyllde år. Så på två dar har jag nu träffat alla syskon så jag kan åka hem till Örebro glad å me gott samvete. =)

Jag kan inte fatta att jag e inne på sista veckan på jullovet, varför ska loven alltid gå så fort? De ska bli kul att sätta igång me SISTA TERMINEN, men jag kan inte förneka att jag trivs bra me att va hemma å göra saker i min takt. Jag skulle lätt kunna bli lyxhustru, haha.
Som sagt, sista terminen börjar snart å de finns mycke att se fram emot- tanzania, praktik, examen, så de e me glädje (å sorg över att åka ifrån tobben) som jag återvänder till Örebro på sönda. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

jag måste bara fråga, det här med julkalas, säger du att du ska på julkalas på julafton oxå?!

2010-01-05 @ 15:57:43
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: Miss Universum

hm.. nä.. dp säger jag nog att jag ska fira jul. Julkalas e mer att man bara cs liksom.. ja vet inte, ställ inte sånna frågor. =P

2010-01-05 @ 16:57:24
Postat av: Torsken

jag tycker att det e jättekonstigt :P

2010-01-05 @ 19:53:11
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: a

Nä, när maria ska ha julkalas äter dom sillsallad och tar häst och släde hem...=)Skönt att du hann med alla iaf.

2010-01-06 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test