Kort dag

Idag va e en kort skoldag, tack å lov. Vi tolkade halva förmiddan om statistik, blev helt slut i huvet. Efter lunch fick vi jobba själva så då gick jag hem för att läsa en av alla tusen häften vi har fått. Tänkte börja me de härliga häftet på engelska på "bara" 72 sidor. Vet knappt va de handlar om, nått me tolkning säkert.

Å ikväll ska jag vaccinera mej, så jag får följa me till Tanzania. =) Enligt ryktet e de tre sprutor å en "shot" man ska få.. usch.. jag e inte spruträdd, men de e ju inte jättekul ändå me tre stycken.. jaja..

Nä, nu e de dags att plugga! Adjö!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

duktig du! jag satt i skolan i två timmar å bara var sur, trött, övertrött sen blev jag "normal" igen å satte mig å plugga lite! :O hur gick vaccinationen?! (smsa mig sen)

2010-01-19 @ 17:27:46
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test