Oväntad besök

I eftermiddag fick jag besök av två jehovare. Jag tycker alltid de e lika intressant att se hur bra dom kämpar sej kvar vid dörren fast man gång på gång säger att man inte e intresserad. Dom va ju som sagt två, men de va bara den ena som pratade, på engelska dessutom. Jag tror han va ny, för han va väldigt trevlig, när jag tackade nej till deras upplysningshäften så tvingade han inte på mej dom. Å de e ovanligt enligt mina erfarenheter. 
MEN då, precis innan jag skulle stänga dörren, så börjar den andra prata, på svenska!
Varför ska jag kämpa på engelska om han pratar svenska?! Iaf, han slänger fram en liten lapp om deras mötestider så jag vet när jag kan komma dit. Den orkade jag inte tacka nej till, jag tog den å stängde dörren snabbt. Tänk vilket äventyr man blir me om mitt på blanka dan. =)

Sen åkte jag å Torsken till Stadium Outlet å köpte träningskläder. Jag hittade en sport-bh å långa träningsbyxor för värsta rabatten! E helnöjd! =) längtar tills snön försvinner så jag kan börja springa ute me mina nya byxor. =)

Nu ska jag har fredasmys för mej själv!

Saknar dej, Tobben!!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

bajskorve...jag missa solsidan! såg du?

2010-01-30 @ 11:21:12
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test