Toppenhumör!

Idag satt vi i klassen länge å planerade examen-spexet. Å de känns så underbart att vi faktiskt ska ta examen, äntligen!! Å jag e nöjd att vi planerade mycke idag, de känns att vi e på rätt väg. De e skönt att vi redan har satt igång, för sen e tiden knapp.

Å allt detta planerade kring EXAMEN ledde till att jag va på jättebra humör när jag kom hem å de håller fortfarande i sej!! =) Å när jag e gla lyssnar jag på hög musik, idag blev de en massa nostalgimusik tex (mobba mej inte för detta) spice girls, carola (gamla låtar), orup å en massa sånt som jag lyssnade på när va liten. Jag tycker de e lite coolt att man fortfarande kommer ihåg alla låttexter. Men de e inte bara nostalgiskt på min spotifylista, där finns examenslåtar. Kan de bli bättre?! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

jag vet hur det kan bli liite bättre...med besök av bästaste torsk å pepp som kommer med tacos ;)

2010-01-26 @ 20:46:21
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test