Njuuuuter!

Åh, va jag älskar denna värmen. =D imorse va de ganska mulet när jag skulle till jobbet, men rätt varmt ändå. Å bara de e varmt så e jag nöjd. Men på eftermiddagen kom solen fram, lagom till att jag slutade jobba så jag skyndade hem, bytte om till bikini å somnade i solen. Underbart. =D

Igår kom älsklingen hem! Dom hade haft en bra resa i norge, han har tagit en massa fina naturkort. Blev sugen på att åka dit jag me, så vi får se om vi tar oss en tripp, bara han å jag. Jag e gla att dom haft de roligt, men de e skönt att han e hemma igen. =)

Imorn e sista jobbdagen för denna veckan, e ledig hela helgen! Tobbes syster e i varberg me husvagn så vi ska nog dit en sväng å sola, bada å slöa. Så vi hoppas att vädret håller i sej. =)

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test