Sorgligt farväl

Jaha.. nu va de gjort.. jag har sagt upp lägenheten å hämtat alla mina saker som jag har tryckt in i ett förråd i Borås. Nu e bara städningen kvar, sen återkommer jag aldrig mer till den lyan.. usch, de känns hemskt!! Jag vet att jag inte kan bo i den för alltid, men åhh va jag trivdes bra där! Men eftersom jag inte vet när/om jag får jobb i Örebro så kunde jag inte ha kvar den, e ju inte rik direkt.. Fy.. *gråter en skvätt* Nu kanske alla tycker att jag e konstig som gråter över en lägenhet, men de e inte bara över den som jag e lessen. Jag har så många minnen, så många roliga fester jag har haft, så många härliga "spontana" kvällar, så mycke som har hänt under åren jag har bott där. Verkligheten blev så fruktansvärt verklig nu.. Men en dag kommer jag tillbaka, absolut!!



Inflyttningen för tre år sen

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag tycker med det är sorgligt :'(

2010-07-01 @ 23:23:16
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: a

åååååååå...det är ju heeelt tomt! gråter en skvätt jag med, eftersom jag också har massa minnen från denna lya och så åker ännu en vän från stan på obestämd tid.

2010-07-02 @ 16:08:36
Postat av: K

åh vad nostalgiskt!

så många spontana...

2010-07-02 @ 18:59:48
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Torsken

:'(

2010-07-04 @ 22:47:03
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test