Sommarlov.. eller mellan två jobb..

Nu har jag sommarlov, men denna gången kan jag inte njuta lika mycke som vanligt, helst skulle jag ju vilja ha ett jobb.. men de va rätt gött att sova ut idag. =)
Igår åkte jag från örebro till borås.. usch, de va jobbigt.. jag grät jättemycke eftersom jag skiljdes från mina vänner. Jag vet att vi kommer att ses snart igen, men de va ändå jobbigt för nu blev de så verkligt att skolan e slut.. vi ses inte i höst som vanligt.. nä.. nu lipar jag snart igen..

Nu ska jag gå igenom mina examensbilder å tänka på allt positivt istället. Ska försöka iaf..

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

saknar dig kompis <3

2010-06-14 @ 19:13:11
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test