Påsklov!!

Så skönt, så behövande!! =D tobbe fick tyvärr jobba idag, men jag sov ut länge! Jag å Elsa rättare sagt, hon e t.o.m. latare än va jag e. När jag väl gick upp så sov hon en halvitmma till.. sådan mor. =P åså åt jag lite ostbågar till frukost, de får man när de e lov. Men sen va jag duktig å åt macka å drack te oxå. =)
Idag ska vi en liten sväng på stan, sen ikväll ska vi på 25+25 års fest. Två kompisar har nyligen fyllt år å ska ha festen ihop ikväll. De ska bli så roligt, skönt att jag för en gång skull inte e Örebro så jag kan va me. =)

Ja.. de va nog allt tror jag. Nu ska jag dammsuga så karlen blir gla när han kommer hem efter en hård arbetsdag. =P

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

det e bra att han jobbar en lördag...då tjänar han in storkovan så han kan betala din resa till tanzania :D

2010-03-27 @ 12:42:18
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test