Söndag!

Igårkväll va vi hos Ännabännäna å Erik å firade deras födelsedag. De va en jätterolig kväll, men ack va trött jag va. =) Idag ska jag inte göra alltför mycke, har precis ätit frukost- rostat bröd å te, så gott! =)

Ja, jag ska nog försöka mej på de där personliga brevet igen oxå.. jag säger de jämt, men jag kommer aldrig igång. Jag kommer ju aldrig få nått jobb om jag inte skriver den skiten. Men jag kanske kan locka till mej ett jobb me min oumbärliga charm. =P elle så ska jag ringa å skicka sms till alla fem gånger om dan, de gör nog mina chanser större, haha.. =P

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

hahaha! ja gört...smsa å ring ner dom! haha :)

2010-03-07 @ 14:44:16
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: anna

Men du kan ju alltid jobba som en personlig assistent=) Din gamla skrutt, du skulle ha varit med på efterfesten=)

2010-03-07 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test