Tack å lov för vetekudden

Å tack å lov att jag fick en sån i födelsedagspresent för nåra år sen! Kunde inte behöva den mer än va jag gör nu! Jag har så ont i axlarna så de går upp i huvudet å gör så jag bara vill gråta. Vissa dar e värre än andra å ida e de värre. Antagligen för att v har haft avstämning, då spänner jag mej extra mycke.
På tal om avstämningen så tror jag det gick bra. Visst, de finns alltid tusen saker man kan göra bättre, så även denna gången. Men jag e ganska nöjd ändå.. frågan e ju inte va jag tycker utan va lärarna tycker..

Idag e de exakt en månad kvar till jag sitter på ett flygplan å hyperventilerar av nervositet. Har bara flygit en gång innan, då till luleå, å de va bara en timmas resa. Men nu ska jag flyga 14 timmar! Jaja, de går nog bra. De känns så overkligt att åka till Tanzania. Jag har pratat om de så länge, men inte riktigt förstått att de e verkligt. De ska bli så roligt, men lite pirr i magen har jag allt. =)

Nä, nu ska jag gå å värma på vetekudden igen å sen börja studa. Nu har jag verkligen ingen tid att slöa.. blä..

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test