Tv-kväll!

Ikväll gå veckans bästa program på tv, så jag sitter bänkad i soffan! =)

Nu e alla utvärderingar å alla avstämningar över så nu e plugget klart! Vi har mycke att göra i skolan imorn, men sen e de över! Inga tuffa lektioner, inga fler läxor! Fatta hur underbart de e!! =D Men de märks att de har varit en tuff period i skolan, humöret går upp å ner hela tiden. Som tur e så har jag en underbar pojkvän som orkar me mej å får mej gla igen! Å jag ska inte glömma mina vänner heller som stöttar mej hela tiden, fast att dom måste stå ut me mej när jag e sur. Men på freda börjar påsklovet å sen börjar allt de roliga! Så då kanske man blir lite normal igen. =)

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

JAG HOPPAS VERKLIGEN att man kan bli normal igen.

2010-03-23 @ 21:47:21
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Sandra

mmm tar nog ett tag innan man blir normal. Men tack och förlåt att du (och resten av klassen) fick stå ut me min velighet igår! Nu är det iaf klart! nagellacket på!

2010-03-23 @ 22:41:05
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test