Två skräckisar å godis

De e va jag har gjort idag, kollat på två skräckisar å ätit godis. =) de e en tradtion som jag å Sanna har. Men först lunchade vi stan, sen gick vi en sväng på stan å sen bänkade vi oss framför filmerna. Å för en stund sen kom jag hem! De e lika roligt å underbart varje gång att träffa henne!! Å lika sorgligt varje gång jag åker hem å vet att nu dröjer de flera veckor tills nästa gång.. Men iaf, roligt va de! =)

Nu ska ja slappa framför tv:n å sen sova, för att imorn träffa Bias, de va längesen å kommer bli jättekul!! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var väl ändå du som satt på torgstallet idag? :)

2010-03-30 @ 00:32:14
Postat av: Miss Universum

Japp, de va de. Så du hälsade på rätt person. =)

2010-03-30 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test