Vårtecken

Här har jag gjort en lista över tydliga vårtecken:

- Jag har bytt min tjocka vinterjacka mot en tunnare vinterjacka
- Jag behöver ingen mössa på morronen (oftast inte iaf)
- Jag behöver bara ha på mej ett par vantar
- Jag har bara två lager med tröjor på mej
- Jag vägrar använda mina vinterskor (om jag inte absolut måste ha dom)
- Jag hör fåglarna kvittra jättemycke
- Jag har köpt ett par nya solbrillor för att solen skiner så mycke
- Jag kan cykla utan sadelmössa (lite kallt va de, men de gick)
- Jag har inga leggings på mej under jeansen
- Jag är glad!

Så där ja, där har ni min lista. Förstår att ni har väntat länge på den. =P

Förresten så glömde jag ett vårtecken, de e att all snö håller på att smälta så isen under snön kommer fram. Då halkar man me cykeln å slår sej på knät å foten. Knät mår bra nu, men foten gör ganska ont. Men jag vill ju fortfarande ha lite medlidande för knät oxå så när tobbe kommer hit i helgen så ska jag måla dit ett blåmärke så han verkligen tycker synd om mej. Å jag ska nog fixa en väldigt stor svullnad på foten å halta jättemycke, då måste han bära omkring på mej. Å de vill han nog. =)

Sov gott. =)

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test