Frukost i sängen

Nu har jag precis ätit frukost i sängen. =) De får man på hotell, men jag har märkt att jag ofta hänger i sängen faktiskt. Nu bor jag i en tvåa, har ett ganska stort sovrum me dubbelsäng åså har jag ett vardagsrum me en bäddsoffa, en tre-soffa, två fåtöljer å ett glasbord. Å de e i vardagsrummet jag håller till, dels för att tv:n e där, men oxå för att de känns mysigare här. Sovrummet känns så mörkt å kallt. Så jag sover i vardagsrummet. Men jag har även kommit på att jag verkligen bara håller till i bäddsoffan. Jag har datorn där, mina böcker, papper, allt som jag behöver finns i sängen. Jag försöker sitta i soffan när jag ska äta (förutom frukost när jag inte orkar gå till matsalen), men förutom de sitter jag alltid i sängen. Vilket e ganska dumt, de e ju mycke skönare att sitta i en soffa å ha datorn på ett bord men nää.. så funkar de inte.. jag funderar på om de e att jag e så van vid att bo trångt å bo i en bäddsoffa. Jag känner mej liksom lite mer som hemma. Men däremot e de underbart att ha en tvåa så jag kan sprida ut alla mina saker (som jag inte behöver i sängen)! Jag älskar å lägga mina kläder lite här å där, men de e svårt i en etta för då blir de så rörigt. Men i en tvåa funkar de bra. =) förutom när jag måste springa runt å leta efter alla grejjer varje morron.. jaja..

Igårkväll va jag å suss ute me två andra kompisar från ulricehamn. Vi gick ut å åt å ja.. de va de. =) Ingen av oss hade så jättemycke pengar så de räckte me att bara äta ute. Efter maten åkte dom andra två hem, medans jag å suss köpte lite chips å andra gosaker å åkte hem till mej. Å helt lägligt när vi kom hem, så började Yrrol på tv å de e en bra film! =D Sen va vi helt dödströtta. Hon gick å la sej i mitt sovrum å jag bädda ner mej i vardagsrummet. Å här sitter jag nu å har precis ätit frukost. Suss sover fortfarande, hon kan sova otroligt länge så vi får väl se när hon går upp. =)

Nu ska jag sitta å förbereda mej inför morrondagens uppdrag, sånt måste man göra när man e tolk. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

tänk när du ska flytta in i ett slott och du tar plats i deras lilla pigkammare med utdragsoffa. Här trivs jag säger du. Lagom trångt..hihi..resten av slottet ser du aldrig.

2010-05-09 @ 11:34:50
Postat av: MarySaintMary

Skönt med utrymme. Själv har jag en säng och ett skrivbord (som jag inte använder). Sen är det slut på utrymme. Men nästa vecka kommer jag vara hemma hos Benjamin nästan hela tiden <3

2010-05-09 @ 12:26:52
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: Mickis

tycker att det låter mysigt!! Hoppas att du har det bra i sthlm=)

2010-05-09 @ 12:46:48
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test