Inträde i vuxenvärlden

Jag tycker de känns så himla vuxet å gå på arbetsintervjuer, å de känns lite overkligt oxå.. jag e snart klar å ska börja jobba?!?! Lite läskigt e de allt. =P Iaf, igår va andra gången som jag gick på intervju angånde tolkjobb, å denna gången va de i Linköping. Jag tycker de gick bra, dom va jättetrevliga å välkommande å de kändes riktigt bra! Sen får vi se hur de går, väntar me spänning. =)

Idag e jag ledig (såklart) å jag ska inte göra nånting!! Praktiken e rolig, men tuff, så hjärnan e helt slut varje kväll. Så idag ska jag ägna mej åt saker jag inte har orkat innan. Jag ska läsa jättemycke, jag ska lyssna på musik å jag ska ta mej tid att laga ordentlig mat (inte bara äta pasta me burkpastasås). Ja, då e nog min plan tror jag. =)
Jag ska börja planen på en gång me att läsa, så so long! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Bonden

Vissa går på intervju ANDRA INTE!!! HAAHAahahahha =) puss

2010-05-13 @ 22:38:23
Postat av: anna

=) Lycka till! Jag håller min tumme så länge jag inte jobbar. Den där vilodagen lät alldeles utomordentligt skön. Kram på dig

2010-05-14 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test