Näst sista dagen

Idag e de näst sista dagen på praktiken. Jag skulle ha haft ett heldagsuppdrag, men det blev inställt. Så de får bli lite annat smått å gott istället. =)
Imorn ska jag bara ha ett avslutningssamtal me min handledare sen åker jag hem till örebro!! Jag har längtat hem ganska mycke dom senaste dagarna så de ska bli riktigt skönt att komma hem igen. Men praktiken har gått bra, ja har lärt mej mycke å utvecklats mycke så jag åker härifrån nöjd! =D

Nu måste jag dra!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: a

på nå vis längtar jag också "hem". Visst är jag fysiskt närvarande i lägenheten men inte mentalt=) syns snart kompis

2010-05-27 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test