Städa städa

Jag håller på att städa för fullt nu! Igår städade jag ALLT i hela lägenheten förutom golvet, som jag tar idag. Så nu väntar jag på att de ska torka. Å sen ska jag tvätta! Sen e jag klar me alla bestyr å e alldeles redo för att ha kalas imorn! Då kommer mor å far å tobbes familj, sen har jag kalas för släkten på lörda, men då hemma hos mor å far istället. De blir liiiite för trångt annars. =P

Japp, nu ser de torkat ut så nu har jag ingen ursäkt till att sitta ner längre.

Förresten, idag e de min sista dag som 24-åring. Ikväll ska jag sitta å känna in allt runt omkring för att minnas denna allra sista dag. =)

Ha´re gött!

// Miss Unviersum


Kommentarer
Postat av: Torsken

Haha...jag lovar att du kommer inte känna dig speciellt mkt äldre eller visare imorrn! grattis i förskott ;)

2010-09-08 @ 22:23:35
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test