Ullared

Då har jag å Tobben vart å spenderat för mycke pengar i Ullared. =) Vi köpte allt möjligt, dels sånt måste ha; toapapper, tandkräm m.m, men även saker till oss själva. Tobben köpte en hel del kläder, själv hittade jag knappt ingenting, bara två luvtröjor å lite underkläder. Vi köpte oxå sällskapsspel, skivor, filmer, tråkiga saker till bilen (typ motorolja) å.. ja, lite allt möjligt. Roligt va de! =)

Idag tog jag den sista twinrix-sprutan så nu blir jag aldrig smittat av hepatit. =)

Å förresten, idag e de bara tre dar kvar tills jag fyller 25. AAAHHHH!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: a

dags för ny spelkväll då=D

2010-09-06 @ 13:00:51
Postat av: Torsken

Jag e på! =D

2010-09-06 @ 17:14:43
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test