Helgens bravader!

Igår var jag å Tobbe barnvakt till hans systers tre barn å de gick förvånansvärt bra! Men oj va ettåringar e snabba!!
Så fort vi vände ryggen till så rev han ner något så vi va tvungen att ha koll på honom hela tiden! Men vi hade roligt å allt gick bra! =)

Idag har vi fått besök av Cissi, Mattis å lille Leo som han troligen ska heta. Han va så otroligt söt å liten! De känns så roligt att jag får va delaktig i hans liv å se honom växa upp! =)


Leo!


Dom stolta föräldrarna, Leo å gosedjuret han fick av oss idag!

Sen vill jag bara påpeka vilken underbar älskling jag har! Den senaste tiden har jag klagat på min dator, den hänger sej ofta å e otroligt seg. Den e nåra år gammal så den har väl gjort sitt, men jag har inte velat ta mej råd att köpa en ny dator just nu. På förmiddan åkte Tobbe till netonnet för att köpa en sak åt sin pappa å kommer hem med... *trumvirvel* en dator till mej! =D jag blev helt chockad! Han hade hittat den i fyndhörnan till ett bra pris å eftersom jag inte bryr mej ett skit va de e för typ av dator (mina krav e att den ska funka) så tyckte han att den passade mej. Så gullig han e! Å jag kan berätta att den funkar utmärkt! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

ååå sötis!

2011-12-14 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test