Mycke i huvet!

De e mycke som snurrar i huvet nu. Snart e de 18 maj å dygnet runt tänker jag på hur jag ska möblera, inreda etc.  Funderar lite extra mycke på hur min walk in closet ska se ut! =D alla dessa tankar blandat me bröllopsplanering.. ja, inte konstigt att man e trött! Å samtidigt ska ju alla andra sysslor göras, de går ju inte att sitta still å tänka! Idag har jag jobbat, tvättat, städat, lagat mat, packat å tänkt tänkt tänkt. Egentligen behöver jag inte packa nu, men de e så kul så jag kan inte låta bli. =)

Jag funderar mycke på min kommande trädgård. Vi blir ägare till en stor trädgård och jag har inte direkt gröna fingrar.. Jag å en kompis Ida gick på "hem-och trädgårdsmässan" för nåra veckor sen å då köpte jag på mej en massa fröer. Så nu ska jag så gurka, morötter, spenat, blommor, ja allt möjligt! Haha, ibland kan man bli lite väl entusiastisk, jag som aldrig har sått ett endaste frö innan. Ska bli spännande å se hur detta går! =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test