2 månader kvar!

Idag om två månader är jag gift med världens underbaraste man! Jag är redan väldigt nervös, men förväntansfull! Det kommer att bli så kul! =)
Och nu e de bara 11 dar kvar tills vi skriver på alla papper å huset blir vårt!! =D
De e helt sjukt va tiden går fort, kan inte fatta att de e så nära till hus å bröllop!

Ja.. de va allt jag ville säga.. de e va som kretsar i mitt huvud hela dagarna så jag har inte så mycke mer att skriva.

När vi har fått huset kommer jag att lägga upp bilder då å då så ni får hänga me i våra små projekt å renoveringar. =)

Jo, just de. Råkade köpa ett par skor idag.. oops. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag har lagt upp en utmaning på min blogg som du kan svara på om du har tid och lust!

2012-05-07 @ 22:45:20
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test