2012- vad hände?

Då va 2012 redan slut! De går otroligt fort när man har roligt. =) Tänkte göra som alla andra å räkna upp vad som har hänt under de gångna året. De jag kommer ihåg iaf (ej kronologisk ordning). =)
 
Jag har gift mej.
Flyttat tillbaka till Ulricehamn.
Köpt hus.
Blivit gammelfaster för tredjegången.
Har fått kompisgänget utökat med två små härliga flickor, en här å en i Örebro,
Har skaffat mej en tredje katt.
Varit i Egypten.
Sett Jesus Christ Superstar, vilket innebär att jag har sett Ola Salo på nära håll!!
Varit på Skara sommarland för första gången.
Varit på en hel del fester å kalas!
 
Ja, de va lite smått å gott vad jag har varit med om 2012. När jag läser min lista känner jag mej lyckligt lottad, kunde faktiskt inte ha de bättre just nu! Eller ja, man har ju alltid "dagens i-landsproblem", typ bilen krånglar, pengarna räcker inte till, bla bla bla. Men de e inte de viktigaste i livet. Faktiskt inte. De viktigaste e min familj å mina vänner. Å att jag har roligt! Å de har jag verkligen! =) Hoppsas att de nya året blir lika bra. =D
 
// Miss Universum
 

Kommentarer
Postat av: a

ja VILKET år! Snacka om att du har gjort mycket :)

2013-01-27 @ 14:37:22
Postat av: Sörebro

Håller med! Wow! Många och roliga saker har du hunnit med. Tack för senast! ;) Fina bilder från bröllopet!

2013-02-19 @ 19:59:09
Postat av: Sörebro

Håller med! Mycket och roliga saker har du hunnit med! Fina bilder från bröllopet! O tack för senast! / S

2013-02-19 @ 20:00:10
Postat av: Sörebro

Oj, skickade visst två kommentarer ;)

2013-02-19 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test