Fyra veckor kvar!

Idag e de exakt fyra veckor kvar till beräknad födelse! Å jag har inte tänkt att gå över tiden. ;) Jag va hos barnmorskan idag, allt va bra me mej å bebisen! Berättade att jag har så ont i svanken, då svarade hon att de va foglossningar! Jag trodde man bara fick de i höfterna, men man kunde få de både bak i ryggen å fram vid ljumskarna. Typiskt. Jag som hade hoppats på att klara mej helt utan smärta. Men som jag sagt innan, jag ska inte klaga, har haft en lätt graviditet.
Förresten så har Tobbe övertalat mej till att sluta jobba så imorn e min sista dag! Känns skitkonstigt att inte jobba! Va ska jag göra då? Hur fördriver jag tiden i flera veckor? Jag kan ju inte städa å tvätta varje dag?! Jag får plåga mina vänner på varenda ledig tid dom har. =P

De va allt, over and out!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: anna

hejja Tobbe! Du ska iaf inte tvätta och städa! :) Läs, promenera, sov, titta på precis alla serier som finns, gosa med katterna....tror du kommer lyckas fördriva tiden bra efter de första "jaha va ska jag göra nu-dagarna" Lycka till kompis!

2013-10-10 @ 19:57:26
Postat av: Torsken

Du ska bara njuta å vila :D

2013-10-15 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test