Snörvel!

I lördags fick jag ont i halsen å på söndagen vaknade jag upp jättesnörvlig. Å sen har de bara blivit värre å värre. Halsontet e borta, men snoret e kvar. Jag e faktiskt inte så trött av förkylningen, bara trött på att snyta mej. =P Fast jag slipper ju gå ut nu när de e sånt här tråkigt bajsväder, jag kan sitta inne utan dåligt samvete. =)
 
I övrigt e allt som vanligt. Vi håller på att renovera våran "skrubb" till en walk-in closet, den e snart klar! =D (bilder kommer sen) Tobbe får göra de tunga arbetet å jag får göra de roliga jobbet att kolla på ikeas hemsida å planera vilka garderober å byråer som ska köpas sen. =)
 
Förresten, idag e de två veckor kvar till beräknad födelse, jag hoppas den håller tiden. =) 
Nä, nu har jag inget mer att säga. Ha´re bra!
 
// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test