våra bästa år

Som vanligt, när jag e ledig, brukar jag kolla på "våra bästa år". De som e bra me de programmet e att man behöver bara kolla en gång i månaden för att bli uppdaterad. Så nu kan jag vänta en månad till. =)

Igår började vår projektvecka, nästan hela skolan e uppdelad i små grupper. Varje grupp ska redovisa om nått ämne för en grupp döva. Våran grupp ska berätta spökhistorier för en gymnasie-särklass. Blir spännande.
De som e skönt me projektvecka e att man gör de mesta hemma. Så man e ju typ ledig i en vecka nu.. gött.

Ska röra lite på mej har jag tänkt, typ springa/promenera. Sen ikväll ska jag å Torsken till Make Up Store, dom har clubkväll. =D

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test