1 vecka senare

Nu för exakt en vecka sen stod me mitt utbildningsbevis i handen å log som aldrig förr.
Va har hänt sedan dess då? Ja, inte mycke. Jag väntar fortfarande på svar från olika jobb i sverige, jag har fått ett sommarjobb på ett äldreboende, jag har läst en bok å solat jättemycke. =)
Denna veckan har jag faktiskt tagit tid till mej själv, jag har inte träffat nån (förutom tobbe, lite svårt att undvika). Ja vet, de låter skittråkigt, men de har vart så skönt! Jag har sovit, tänkt å tagit hand om mej själv bara. Nästa vecka börjar sommarjobbet å då även mitt sociala liv. Jag har verkligen behövt egentid å jag e nöjd att jag har tagit mej den tiden. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test