beslutsångest..

Usch, va jobbigt de e att ha så mycke beslutsångest jämt.
Jag å Torsken va på Make Up Store´s clubkväll ikväll. Å vi kunde aldrig bestämma oss för va vi ville ha!
Å de blev ju inte bättre av att båda hade lika mycke besutsångest så vi kunde ju typ inte hjälpa varandra heller.
Alla andra som va där gick senast halv nio, vi va kvar till typ fem i nio. Haha, stackars personal. Ska nog vänta en stund innan jag går tillbaka dit igen.

Men vi hade kul, elle hur Torsken? Vi båda fick ju ett uuunderbart klarrött läppglans gratis, de ska vi använda vaaarje dag (när vi säljer oss). (För övrigt ligger de läppglanset ute på tradera nu om de e nån som vill ha.)

Ja, nu hade jag inte så mycke mer att berätta. Tänkte visa dagens outfit.



Idag hade jag mitt mognaste linne på mej, ett Mimmi Pigg-linne, en svart kofta, en svart kjol, som döljs av min lila jacka som ligger i mitt knä, svarta leggings å mina nya underbara bruna kilklacksskor, som inte syns på bilden dessvärre.

Ja, nu ska jag gå å äta fil å flingor, innan jag somnar in framför Seinfeld. =)

Gonatt!!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

ja skoj hade vi...ååå gud så fina vi kommer bli ;P har du sålt det än?

2009-05-02 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test