Efter lovet

Idag e första dagen efter lovet. Jag känner mej inte så jätteinspirerad faktiskt.. Men men...

Jag skulle egentligen sprungit idag, men eftersom jag fortfarande e förkyld så hoppade jag över de. Så nu sitter jag här å käkar godis å har dåligt samvete.. Sandri sa en rolig sak när vi cykla hem: nästa år ska jag önska mej bantningpiller i påskäggen. Haha, de tyckte jag va kul. =) men jag förstår henne, man känner lätt så efter att man har levt på godis i flera dar.
Men idag har jag faktiskt lagat mat! =) å jag va duktig å gjorde storkok på en gång så jag fick massa matlådor. =D


Dagens rätt: ris me kycklingwook i kokosmjölk


Igår va vi hemma hos Tobbens syster, innan vi åkte till Örebro. Cissi hade köpt färgpennor som använder i ansiktet, till Tobbens alla syskonbarn. Å dom målade inte bara säga själva, utan även mej. Lollo skulle måla en rutschkana..


Hm.. vet inte om de e så likt en rutschkana..

Sen höll Jennys man fast mej medan Tobbe målade.. å då blev de så här..




Ja, nu ska jag till kören. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Jakob, din gulliga brorson

Tjabba maria... din blogg är... ROSA!!! :P

2009-04-14 @ 21:03:13
Postat av: Miss Universum

haha, vad uppmärksam du e. =P

2009-04-14 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test