"Hjälp!"

" Jag är med i en japansk tv-show!"

De kollade vi på ikväll. Ganska roligt. Inte de roligaste jag har sett, men helt okej för att vara svensk tv. Elle ja, iaf svenskar som e me, programmet e ju japanskt. Ni förstår va ja menar.
Men jag satt hela tiden å funderade på hur mycke som va manus å inte.
Tönt- Tore blödde lite lite i ansiktet å han blev helt chockad, å Anna Book började gråta för att hon tyckte synd om honom. De kändes som manus. Men vad vet jag. 

Vårjackan fick vänta. Upptäckte att ekonomin inte e tillräckligt bra för att jag ska kunna ta mej råd till detta denna månaden.. Jag måste komma på nått smart så jag blir stenrik NU, jag e så fruktansvärt trött på att aldrig ha pengar. 

Åså börjar jag få ont i halsen me..

Jaja.. så e de.. 

// Miss Universum

 

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

har du inte börjat tjäna multum på din blogg än?!

2009-04-09 @ 23:06:14
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test