Påsken!

I fredas va jag ute å solade hela dagen, vilket ledde till att senare på kvällen blev jag mobbad för att jag såg ut som en kräfta. Men de får ja ta. =)

Påskafton!
Börjar me frukost hos Tobbens föräldrar. Hela familjen samlas å letar efter påskägg å äter frukost gemensamt. Förmiddagen avslutas me en fotbollsmatch mellan killarna å tjejerna. Å en hund me en pinne i munnen. =)
Skittrevligt. =)

Sedan begav vi oss till mina föräldrar för att äta påskmiddag å fick påskägg där oxå. =)

På kvällen skulle Tobbens band spela på en privatfest, så vi va där hela kvällen tills Tobben hade spelat klart. Då åkte vi hem. Den festen va nog bland den tråkigaste jag har varit på tror jag. En av anledningarna va nog att vi inte kände någon. Jag kände ju igen nästan alla (de e ju ulricehamn), men kände kanske bara fem st. Men spelningen blev bra iaf!
Men hahaha, va jag skrattade. De va nåra på dansgolvet som hade ålderskris, de syntes tydligt på kläder å dans. Så jag roade mej me att skratta åt dom. =)


Årets påskägg


Embrace The Symphony

Idag har vi först varit hos Cissi å Mattis å väckte dom. =) sen åkte vi till svärföräldrarna å åt brunch.
Sen åkte vi hem å latade oss i solen. Å trots att både jag å Tobben e jätteförkylda så va vi ute å gick en promenad.
Nu ska vi hem till mina föräldrar å tigga nässpray, sen blir de film å sova. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test