Skenet bedrar!

Idag gjorde jag, för första gången, egna pannbiffar till middag! =)



Visst ser dom goda ut? Men de va dom inte! Jag har ju definitivt gjort äckligare saker å dom smakade inte jätteilla, men dom va väldigt smaklösa. Smakar inte som mammas, de e problemet tror jag.. Nästa gång ska jag peppra mer å steka längre. =)

Idag va de första gången jag tolkade inför någon annan klass än min egen. Jag va faktiskt ganska nervös.. de gick inte så jättebra men men.. nästa gång blir de bättre!

Har vart ute å gått i 40 minuter. Kan fortfarande inte springa p.g.a förkylning.

Kollade precis på "unga mödrar". Då va de en tjej som fyllde 20 år, hon å hennes kille skulle äta på restaurang för att fira detta. Å under middagen gick han ner på knä å friade. När hon förstod va han skulle göra sa hon: "inte här!"
De va hennes första kommentar! Men sen började hon skratta, han friade å hon sa ja, fick sin ring å dom kysstes. Så de gick ju bra. Men de va ju lite konstig kommentar. Lite oromantiskt.
Om Tobben vill fria till mej framför folk på en restaurang, så gärna för mej. De e ju modigt tycker jag.

Nu ska jag göra allt för att inte äta mer godis.

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test