Första dan avklarad

Ja, då va första dagen över. Vi har redan fått en hel del att göra å många datum att hålla reda på, så de e bara att köra igång. Å de känns faktiskt roligt. Plus att de va kul att träffa alla igen. =)
Men jag måste säga att jag e nervös inför tolkningen på lägret.. jag liksom tappade lite självförtroende innan lovet, så jag måste hitta de snabbt innan torsda så de inte skiter sej!
De som va tråkigt i skolan va att vi fick veta att vi inte kommer ha nått höstlov, eftersom vi har praktik under lovet å vi får inget före eller efter. Iåfs ska jag va tacksam att vi har så många lov vi har, typ högskolor å universitet har väl inte de tror jag. Men ändå.. de e skönt att ha lov innan man ska sticka iväg på fyra veckors praktik. Men men..
Jag kommer väl ha så mycke att göra att jag inte kommer tänka på de sen.

Känns lite konstigt att va tillbaka i skolan.. eller nä, men de känns som jag inte har haft lov. Allt rullar på som vanligt som om jag bara hade vart ledig en helg.
Förutom att jag går SISTA ÅRET NU!! =D  *dansar min glädjedans*

Åh, förresten!! Jag glömde ju säga att jag har shoppat idag! Så skönt!!! Jag e inte riktigt klar än, men nästan. =D
Va så skönt att köpa lite nytt å fräscht. Ska fortsätta en sväng imorn me.. å i helgen.. å sen får jag inte mer.
Jag måste lägga undan pengar till den tråkiga månaden december då csn e snåla.

Hm.. va mer.. jo, de negativa me att börja skolan e ju dom eviga matlådorna man ska göra hela tiden! Sååå tråkigt!
Å eftersom jag åt ute idag tänker jag inte ställa mej å lägga mat nu.. Nä, jag köpte en korv tomtegröt istället som får bli morrondagens lunch. =)
Ja hinner ju inte me hur mycke som helst heller på en dag. =P

// Miss Universum

ps. glömde tacka för alla frisyr-tips, ska genast ta till mej råden å fundera. =) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test