Softisch

Då e de första dagen på de andra sommarlovet.. haha.. =P
Om inte min kära pojkvän hade bokat tvättid på morronen så hade jag nog sovit än, men jag e inte sur för de, för jag har flera dagar på mej att ta långa sovmornar. =)

Snart ska jag äta frukost å kolla på "våra bästa år". Åhh, de här har jag saknat!
Inte programmet, men att bara softa å göra va jag vill i min egen takt.
Visst att jag har vart ledig då å då, men då har jag alltid vetat att de e jobb snart igen, så jag har ändå inte slappnat av helt.
Men NU ska jag ta Ännabännänans råd å bara slappa järnet, lösa lite korsord, läsa lite bok å kolla på tv. Lagom ansträngande aktiviteter. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test