En härlig helg

Det har varit en bra helg, studenten va jättebra (fler bilder kommer senare).


Finkläderna å skorna e på. =)


Min storebrors portion, typ tre middagar för mej. =P


I lördags tog jag de lugnt på Cissis balkong.


Moi and Cissi


Utsikt från Cissis balkong


Igår eftermiddag åkte vi från Ulricehamn till Karlskoga, då åker man igenom Gullspång.
Jag vinkade till Miss K:s föräldrar å till Linda Bengtzing. =)




Idag åkte jag hem igen till Örebro. Tobben tog motorcykeln upp så nu har jag bil i två veckor! =D
Jag har solat, solat å åter solat idag. Jag älskar verkligen sol, sommar å värme!
Å efter flitigt dammsugande å diskning var jag även ute å sprang en sväng.

Det va min helg. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Sandri

Fy tusan vad du är hurtig. Nu måste jag rycka upp mig! Nu får du piska mig genom ett varv! Är det vatten man ser från Cissis balkong??

2009-06-01 @ 13:23:42
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

Japp, de e sjön Åsunden. Där förlorade Sten Sture den yngre slaget mot den danske kung Kristian II, 19 januari 1520.

Värsta historiska sjön. =)

2009-06-01 @ 18:02:16
Postat av: Anonym

Åh, kära gullspångsälven! Jag vinkar också :)

2009-06-09 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test