gulletussan

Jag har precis kollat färdigt på säsong 1 av Mia & Klara. Jag tycker alltid så synd om Jennifer (gulletussan). Hon skrattar å låtsas att hon mår jättebra, försöker hitta bra ursäkter till varför hennes man e otrogen å inte vill ha henne längre. Försöker förstå hans behov.

De e ju ett humorprogram å hon e väldigt rolig, men ibland börjar jag nästan lipa när hon börjar prata om deras lyckliga äktenskap. Speciellt i sista programmet då hon för första gången går till en teurapeut. Sorgligt.. tänk va många som låtsas, kämpar å hittar på ursäkter för att orka vardagen.. Alla har vi vart där nångång å de e inte kul..

Stackars gulletussan...

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Simone

Var har du sett säsong 1??? Ligger ju bara 2:an uppe på nätet... :(

2009-05-07 @ 21:29:02
Postat av: Simone

Var såg du säsong 1??? Är ju bara 2:an upplagd på nätet... :(

2009-05-07 @ 21:48:31
Postat av: Anonym

Jag hittade dom på nätet för flera månader sen. Men de tog lång tid innan jag hittade alla avsnitten, förstår inte varför de e så svårt att få tag i dom. Men vissa dagar hade jag tur, vissa dagar va alla borta. Så ge inte upp. =)

2009-05-07 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test