Idag

Idag har jag varit i skolan på en väldig onödig projektarbets-träff. Vi kunde bestämt allt igår så hade vi sluppit cs idag. men men..
Sen gick jag till g-vik å sprang fem km, jag sprang inte hela tiden men nästan. Så nu känner jag mej ganska redo inför vårruset. =)

Å de e väl allt jag har gjort.. ja typ ätit å sånt me, men de e inte så överdrivet intressant att veta.

De e bajsväder ute. Inte ens katterna vill gå ut. Å då får jag oxå sitta inne resten av dan, under en filt me en bok å en kopp te. Å så skönt. =)

Men först ska jag gå igenom min garderob å se om de finns nått att sälja på tradera, alltid kul om man kan få in lite extra pengar.


// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Karin

Då ska jag hålla koll efter dig på Tradera! :)

2009-05-05 @ 14:38:27
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test