Sivan flyger

Om ni tänker er Sivan med en mantel på ryggen, ser de inte lite ut som att hon e ute å flyger då?



Då betyder ju de att jag har värsta superkatten. =D 
Hon gör säkert massa viktiga uppdrag när hon e ute, typ räddar katter i nöd å sånt. Å Lukas, hennes kompis, e kär i superkatten å letar efter henne varje dag, men Sivan vill inte avslöja sitt andra jag utan låtsas att hon inte vet hur man får tag i superkatten. Sivan e ju faktiskt intresserad av Lukas, men som alla vet, en superkatt måste hålla sin superidentitet hemlig. Så e de bara.

Hur ska de gå?
Kommer Sivan nånsin kunna berätta sin hemlighet för Lukas å samtidigt våga erkänna sin kärlek till honom?
Å Lukas, hur kommer han reagera? Kommer han bli arg på Sivan eller älska henne ändå, trots att hon haft värsta superhemligheten för honom?

To be continued.. (kanske, de beror på om jag e övertrött nån mer gång)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag kommer snart så du kan få dina tabletter.

2009-05-20 @ 18:05:16
Postat av: Tobias

Jag kommer snart så du kan få dina tabletter.

2009-05-20 @ 18:05:56
Postat av: Miss Universum

Hahaha, tack älskling. Du e alltid så snäll mot mej. =P Men de finns inga tabletter som hjälper, jag e sån här. Bli inte för rädd nu, du vänjer dej. =)

2009-05-20 @ 18:30:11
Postat av: MarySaintMary

Åh, jag vill höra den spännande fortsättningen!

2009-05-20 @ 18:56:59
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Torsken

Du borde skaffa dig ett liv... ;)

2009-05-22 @ 01:24:36
Postat av: Julia

hahahaha jag älskar dig Maria!

2009-05-24 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test