Tacos!!!

Idag åkte jag å Tobben till U-hamn, vi ska bo hos Cissi & Mattis i helgen.

Vi kom till stan typ kl 20 å då hade Cissi börjat laga tacos. Kan man bli gladare? =) hade inte ätit sen lunch så man va ju lite hungrig, åt alldeles för mycke men de va ja värd. =)

Nu sitter jag å jäser i soffan å dricker te, Cissi gjorde ordning de åt mej. Åhh, jag borde nog bo här oftare. =P

Imorn ska jag hem till mor min (mor min = min mamma, värmländska, sandri´s uttryck) å sy på tärn-klänningen som jag ska på bröllopet i sommar. Eller ja, jag ska inte sy, men va modell, titta på å hålla henne sällskap. =)

Nu ska jag va lite social. =)

// Miss Universum

Ps. Kommer vi nånsin komma överens om spexet?? Ds.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vi är överrens!!=)Det är ett under som har skett...

2009-05-08 @ 13:21:26
Postat av: miss K

Jag vill se din klänning. Du MÅSTE visa sen hur den ser ut!



Mickis: Haha, ja det trodde jag aldrig :)



2009-05-08 @ 14:06:21
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test