Tjohoo!

Visste inte va jag skulle skriva som rubrik så de fick bli tjohoo. De e lite så jag känner mej idag, lite allmänt mongo som Tobben brukar kalla mej. Å idag står jag upp för mitt namn! =P ena stunden e jag på värsta cp-humöret å e överglad sen så blir jag trött å lugn.. Hm.. de kanske faktiskt e nått fel på mej? Kära vänner, svara inte på den frågan! =P

Idag har jag vart i skolan å haft ett möte me projektguppen, sen gick jag till gustavsvik å tränade. Känner mej otroligt duktig att jag orkade ta mej dit. =) jag tränade armarna värsta mycke så jag har knappt kunnat lyfta dom på hela eftermiddan. =)

Nu ska jag typ laga mat tror jag.. funderar på kyckling, de äter jag ju aldrig annars. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Blodsockertoppar kanske? Tror det är ganska normalt iallafall :)

2009-05-04 @ 18:21:02
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test