Valborg!

Nu va de längesen jag skrev blogg, jag e hellre ute än att sitta inne vid datorn.

I torsdagskväll åkte jag till Karlskoga å grillade me Tobbens klasskamrater. Sen på kvällen åkte vi till Örebro å kollade på elden å fyrverkerierna vid slottet.


Här brinner elden


Se, vilka fina rosa fyrverkerier!

Igår va Ännabännäna å Erik, Torsken å Peppli här å grilla. Grillen funkar alldeles utmärkt nu när vi har köpt ny kol. =)

Idag har vi vart me Torsken å Peppli en sväng. Först åt vi på Max, sen åt vi glass i stadsparken å sen åkte vi till Svampen å kolla utsikten.


Värsta utsikten

Å ni sitter jag å Tobben i soffan å gosar å kollar på CSI.
Hoppas de blir fint väder imorn, men mindre blås.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

PISSväder e det ju!:(

2009-05-03 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test