New Moon och Marocko

Igår va jag på bio å såg New Moon, måste säga att den va riktigt bra. Jag e inte nått stort fan av vampyrfilmer, men Twilight å New Moon e helt enkelt bra filmer. Så de va kul. =)

Nu till Marocko. Som ni vet va min föräldrar i Marocko för nåra veckor sen och då köpte dom me sej nåra presenter till mej, som jag fick nu i helgen.


Här e ett par typiska marockanska skor, berber-skor. Alla marockaner använder sånna, även killar fast då utan pärlor.


Ett halssmycke, en miniberbersko.


En väska av koskinn                               En väska av lammskinn
  


Den här lila saken e en......................... sån här sak, fast på marockanskt vis.

Japp, de va allt. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Aha, det var så dom såg ut, skorna. Du kan ju ha dom i skolan! Som tofflor alltså.

2009-11-24 @ 09:44:49
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: sandra

gillade lammskinnsväskan!

2009-11-24 @ 11:34:06
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test