Syskonkärlek

I förra inlägget skrev jag att hatten, som jag fick i födelsedagspresent, var apsnygg.
Fick en kommentar på de av min syster;
"va bra att hatten var apsnygg å inte skitsnygg, för du passar bättre som apa än skit
//puss"

Ja, de e syskonkärlek de. =P

Jag åt lite kladdkaka innan som jag fick av Ännabänäna i present, mmm, så go den e! Den e farligt go, de e svårt att sluta äta när man väl har börjat. Men som tur va, va jag smart nog att äta mat först så jag blev ganska snabbt mätt å kunde därmed sluta äta efter en stund. =)

På tal om mat, ikväll e de ett nytt matprogram fyran, som mat-Tina leder. Hon lagar mat i studion å samtidigt får man följa familjer, via webbkamera (tror jag), som gör samma som henne fast hemma. Förstår ni hur jag menar?
Ja, de jag vill komma fram till e att min brors fru å deras son ska va me. Jag vet inte om dom kommer synas nått i dagen program, men nångång kommer de att ske så jag ska följa programmet ordentligt. =)

Nä, nu ska jag grejja lite. Ha´re bra, kexchokla! (glutenfri såklart) 

// Miss Universum 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test