Alla hjärtans dag..

Då va de alla hjärtans dag. Jag har alltid tyckt att denna dagen e lite överdriven å har inte firat den så mycke. Men de skulle ju va roligt att mysa lite extra me sin käresta.. men jag e här å han e i borås.. vi har inte firat en enda alla hjärtans dag ihop. Första året va jag här å han i ulricehamn, minns inte varför vi inte sågs. Andra året va jag i gävle på praktik å han i karlskoga å nu e jag här å han i borås. Anledningen till att vi inte ses e pengar. Vi kan inte ses varje helg, de blir för dyrt å jag kommer ju hem nästa helg då de e sportlov så vi får väl mysa lite extra då. =) men ändå, trots att jag egentligen inte bryr mej om denna dag, så blir de lite extra tomt... Men jag dricker te ur min jag-älskar-dej mugg som jag fick av honom i julklapp så mår jag lite bättre. =)



Idag skiner solen jättemycke, tänkte jag skulle ta mej en promenad så jag får lite solenergi på mej. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

det är när man inte får fira som man saknar denna dag...annars är den rätt överskattad, precis som du sa. Ta inte hundspåret bara=)

2010-02-14 @ 15:21:48
Postat av: ida

fin kopp=)

2010-02-16 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test