lika tråkigt som vanligt..

Då bar de hemåt mot örebro igen efter en underbar helg. Sitter på tåget å deppar.. alltid lika *censur censur censur* jobbigt. Men nu e de bara två veckor kvar till lovet å då får vi cs en hel vecka. Men de hjälper ju inte mot min ensamhet på nu.. Men två veckor går fort (intalar jag mej för att må bättre)..

Jag tror Sivan har fått urinvägsinfektion. Stackars gosesivan, hon har sprungit på toa en miljon gånger å dessutom gjort sin behov på andra platser vilket hon aldrig gör annars. Jag ska ringa doktorn imorn å fixa lite medicin.

Såg självklart melodifestivalen igår, shit vilka dåliga bidrag. De va de sämsta startfältet på länge. Jag hejjade på Ola å Salem Al Fakir, å dom gick ju vidare så jag måste ju har bra smak. =P

Nu ska jag plugga, måste ju passa på när jag ändå inte har nått bättre att göra på tåget. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test