100 % bomull

De e va jag ska ha på mej heeela helgen, en t-shirt i 100 % bomull. De e va man tvingas ha på sej när man jobbar inom äldrevården. Hur tänkte dom när dom beslutade de? Jag förstår att arbetskläderna måste va slitstarka å kunna tvättas varmt, men ändå? Man kan väl komma på typ sommarkläder?? De e så varmt så man dör!!
Imorn ska jag jobba 7-17 å de ska va 30 grader varmt, jätteroligt. På sönda jobbar ja ännu mer för då har jag delad tur. Ännu roligare. På månda e jag ledig å då ska de bli runt 17 grader å mulet. Jag blir så arg. Dessutom e tobben borta hela helgen så jag kan inte ta ut min ilska på honom. Tur för han kanske. =P

Nu ska jag gå å lägga mej, ska upp tidigt imorn, HURRAAAA!!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

jag har iaf tänkt på dig när jag varit ute på havet :)

2010-07-04 @ 22:51:24
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test