Klar!

Nu e jag klar me lägenheten, den e städad som aldrig förr! Å ännabännäna, tack för din hjälp! Utan dej hade jag nog fortfarande städat. Hoppas bara att hyresvärden e nöjd, för jag tänker inte åka upp igen. Inte av den orsaken iaf. =)
Men jag har inte bara städat, jag har haft roligt oxå! Jag träffade ännabännäna å torsken på fredakvällen, oj vilken fest de va! Ont i fötterna som bara den, men de va lätt värt de. =D 

Idag ska jag bara slappa. Älsklingen e på mc-semester me nåra kompisar, dom ska till norge å tillbaka. Så nu e jag alldeles själv, lite tråkigt, men lite skönt oxå för jag e så fruktansvärt trött så jag e inget roligt sällskap iaf. Men nog saknar jag honom, lite tomt e de allt. =) men nu ska jag ta mej tid att läsa, nu när ingen kan störa. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

lätt värt ;) jag smög in till din lgh å smutsade ner så du måste komma upp igen ;)

2010-07-11 @ 17:23:25
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

äh, då skickar hon väl oss två att städa...så låt bli det=)

2010-07-12 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test