Kvalitetstid me systerdotter

Idag har jag umgåtts me min systerdotter Ida hela dan, de va längesen bara vi två gjorde nått, så de va kul. =) Vi har varit på borås djurpark å även besökt tropikhuset. Jag tror vi gick i fem-sex timmar å hon klagade inte en enda gång. =) Efter de åkte vi hem till mina föräldrar å åt kvällsmat. Å nu funderar jag på att snart gå å lägga mej.
I tisdas jobbade jag å åkte sen till örebro, packade hela onsdan å åkte hem på kvällen å idag gjort detta. Så jag känner mej lite trött nu. Å jag blir ännu tröttare varje gång jag kommer på att jag ska jobba heeeeeela helgen. De ska bli så kul................ not.... Jag får tänka på pengarna. =)

Iaf, dagen har varit rolig å nu ska jag snart krypa till sängs. Gonatt!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

Jag var nog mer rädd att DU skulle klaga av att gå så länge=P

2010-07-02 @ 10:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test